Obiectiv: Obiectivul nostru principal a fost sustinerea campaniei de schimbare a identitatii vizuale pentru salamul Sasesc de la Cris-Tim si, in acelasi timp, cresterea vizibilitatii produsului in piata prin amplificarea campaniei de teasing si revealing desfasurata in media clasica.

Tactici: Pentru a ne atinge obiectivele, am creat o campanie de PR in colaborare cu unii dintre cei mai cunoscuti bloggeri culinari.

Campania a fost structurata in 2 faze: teasing si reveal.

In faza de teasing, bloggerii si-au ales de pe site-ul www.6sasi.ro unul dintre cei 6 sasi, care pastreaza secretul retetei salamului atat de popular, si l-au sustinut prin articole pe blog si in Social Media, argumentand motivul alegerii sale. Articolele au fost de tipul „Leapsa”, fiecare blogger a provocat pe unul dintre cei 5 bloggeri ramasi si sa-l provoace sa sustina, la randul lui, un sas priceput.

In faza de reveal, boggerii au dezvaluit campania, noul ambalaj al salamului si au povestit fiecare despre prima experienta pe care au avut-o atunci cand au degustat Salamul Sasesc. Articolele au fost de tip concurs, fiecare blogger provocandu-si cititorii sa isi spuna povestea proprie, astfel avand posibilitatea sa castige un premiu.

ALTE PROIECTE