Obiectiv: Poziționarea produsului ASEVI MIO ca fiind aliatul de nadejde al femeii de astazi, superactiva si foarte ocupata, cresterea vizibilitatii produsului in mediul online, cu potential in generarea vanzarilor. Crearea unei imagini pozitive in piata prin oferirea posibilitatii de a testa produsul.
Tactici: Am creat o campanie de PR in preajma Sarbatorii Craciunului cu scopul de a genera awarness prin insert mostre, advertoriale si activari cu bloggeri.
Activari cu bloggerii - Bloggerii au fost provocati sa testeze produsele din gama casnica ASEVI. Acestia au facut referire, in postarile lor, la experientele proprii legate de curatenia de Sarbatori. Postarile de pe bloguri au fost dublate de prezenta in Social Media.
Campanie de inserturi mostre - Am oferit cititoarelor revistelor Click pentru femei si Libertatea pentru femei din Bucuresti si Constanta, posibilitatea de a testa produsul prin insertul cu mostre Asevi Mio. Insertul a fost sustinut de informatii reprezentative, prin intermediul advertorialului full page din ambele reviste. Advertorialele au fost prezent in tirajul revistelor de la nivel national.
Campanie de advertoriale - Pentru o comunicare eficienta si focusata, au fost selectate cele mai citite reviste de lifestyle feminin, potrivite publicului tinta Asevi Mio.