Obiectiv: Cresterea reputatiei si a vizibilitatii brandului SENI. Abordarea unei comunicari unitare, aliniata la valorile si misiunea SENI.
Tactici:
-
Am creat strategia de comunicare pentru contul de Facebook al brandului SENI, brand al companiei Bella Romania. Strategia de Social Media include: strategie de continut, creare de continut de tip foto, stabilire piloni de comunicare, stabilire tone of voice si imagistica, creare document pentru situatii de criza, realizare campanii de crestere a engagementului, monitorizare si raportare.
-
Crearea platformei www.inlibertate.ro care abordeaza subiecte interesante si ofera informatii utile despre cum poti avea o viata sanatoasa, armonioasa si fara griji atunci cand ajungi la varsta senioratului. Pozitionam SENI drept brandul care vorbeste deschis despre problemele specifice varstei a treia si despre incontinenta urinara care afecteaza milioane de persoane de diferite varste din intreaga lume. SENI propune solutii care sa imbunatateasca calitatea vietii si sa reduca efectele acestei afectiuni asupra vietii sociale.
-
Campanie de constientizare cu implicarea cu bloggerilor.