/home/dimp0083/public_html/
Linux bloomcom.designyourfuture.ro 2.6.32-673.26.1.lve1.4.22.el6.x86_64 #1 SMP Fri Feb 24 08:35:09 EST 2017 x86_64
Upload File :

Name
Size
Permissions
Options
.well-known
--
drwxr-xr-x
_old_website
--
drwxr-xr-x
app
--
drwxr-xr-x
bootstrap
--
drwxrwxr-x
config
--
drwxr-xr-x
database
--
drwxr-xr-x
public
--
drwxr-xr-x
resources
--
drwxr-xr-x
storage
--
drwxrwxr-x
tests
--
drwxr-xr-x
vendor
--
drwxr-xr-x
.env
0.485 KB
-rw-r--r--
.env.example
0.515 KB
-rw-r--r--
.gitattributes
0.06 KB
-rw-r--r--
.gitignore
0.109 KB
-rw-r--r--
.htaccess
0.149 KB
-r--r--r--
.user.ini
0.534 KB
-rw-r--r--
app.css
47.012 KB
-rw-r--r--
app.css.map
68.73 KB
-rw-r--r--
artisan
1.607 KB
-rw-r--r--
asw.php
12.639 KB
-rw-r--r--
bdb532
3.482 KB
-rw-r--r--
ceshi.html
0 KB
-rw-r--r--
composer.json
1.726 KB
-rw-r--r--
composer.lock
144.127 KB
-rw-r--r--
database.sqlite
0 KB
-rw-r--r--
error_log
70.873 KB
-rw-r--r--
gulpfile.js
1.808 KB
-rw-r--r--
index.php
46.845 KB
-rw-r--r--
package.json
0.214 KB
-rw-r--r--
php.ini
0.534 KB
-rw-r--r--
phpunit.xml
1.002 KB
-rw-r--r--
pulang.txt
0.206 KB
-rw-r--r--
readme.md
1.899 KB
-rw-r--r--
robots.txt
0.022 KB
-rw-r--r--
server.php
0.554 KB
-rw-r--r--
sitemaps.xml
2.24 KB
-rw-r--r--
wp-config-sample.php
8.293 KB
-rw-r--r--
yve.php
0.294 KB
-rw-r--r--
Coded by : TrenggalekTeam
Family Care - Campanie de comunicare realizata de agentiile din cadrul Unity Group

Family Care - Campanie de comunicare realizata de agentiile din cadrul Unity Group

Family Care, unul dintre cele mai dinamice branduri romanesti din piata de ingrijire personala din Romania, evidentiaza stadiul actual de evolutie printr-un proces complex de rebanding la nivelul arhitecturii de brand cat si lansarea noului website www.familycarebrand.ro, unde consumatorii vor putea gasi informatii despre companie si gamele de produse Family Care.

Rebrandingul include o noua identitate vizuala evidentiata prin rafinarea logoului si o modificare a ambalajelor. Noua identitate de brand a Family Care este construita in jurul atributelor brandului Family Care - Ocroteste. Iubeste. Ingrijeste. Definirea noii  arhitecturi de brand a fost dezvoltata impreuna cu Bloom Communication si a fost precedata de un audit al portofoliului de produse existente si a celor de extindere a gamei. S-a constatat ca este necesara restructurarea produselor si reorganizarea in sub-branduri atat din punct de vedere functional cat si din punct de vedere al adresabilitatii produselor. Astfel, fiecare sub-gama poate genera mai usor relevanta, notorietate si diferentiere in piata si poate fi transformata in viitor intr-un centru de profit.

“Realizarea unei noi arhitecturi de brand a fost un proces necesar pentru Family Care pentru a pastra legatura pozitiva cu publicurile sale. Aceasta va contribui la indeplinirea obiectivelor de business, de intarire a brandului si de crestere a puterii acestuia in mediul concurential. ”, a explicat Ciprian Dron, CEO Unity Group.

Prezent pe rafturile din supermarketurile si hipermarketurile din Romania incepand cu anul 2010, Family Care este unul dintre brandurile care are cea mai complexa gama de produse din zona de ingrijire personala si de beauty. „Ne concentram atentia pe dezvoltarea continua, pe calitatea excelenta a produselor si mentinem un angajament puternic fata de clientii nostri prin introducerea constanta de noi produse pentru a ne asigura ca oferim cea mai completa linie de produse pentru ingrijire personala dedicata intregii familii.” au declarat reprezentatii companiei Just Master Activities, Ioana Nastase (Marketing Manager) si Gabi Argesan (General Manager).

Campania de comunicare, realizata de agentiile din cadrul Unity Group, se desfasoara la nivel national, pe canalele cu acces la publicul tinta, TV si  online si va fi completata de o puternica componenta de PR (comunicate de presa, campanii cu implicarea bloggerilor, direct mailing) cu rol in promovarea si sutinerea campaniilor de comunicare pe canalele traditionale.
 



Semnatura