Edward Bernays, intemeietorul relatiilor publice moderne spunea asa: "Cele trei elemente fundamentale ale relaţiilor publice sunt la fel de vechi ca si societatea umana: informarea indivizilor, influentarea lor si crearea de relatii intre acestia. Desigur, mijloacele si metodele s-au schimbat de-a lungul timpului, asa cum s-a schimbat si societatea".

Pe masura ce disciplinele de marketing, tehnologie si relatii publice continua sa evolueze, la fel si rolul profesionistilor in relatii publice este intr-o continua evolutie. Profesionistii in comunicare de astazi sunt responsabili pentru dezvoltarea strategiilor si implementarea unor tactici integrate intr-o mare varietate de platforme pentru a crea pozitii diferentiatoare si pentru a amplifica mesajul companiei.
Epoca digitala este aici, cu siguranta nu putem nega asta, iar acele companii care nu se adaptează la noul climat de marketing sunt expuse riscului de a disparea mai devreme sau mai tarziu.
Unul dintre principalele beneficii ale mediului digital este usurinta cu care rezultatele pot fi urmarite si monitorizate. In loc sa efectuezi cercetari costisitoare, poti sa vizualizezi rapid ratele de raspuns ale clientilor si sa masori succesul campaniei tale de marketing in timp real. Astfel iti poti planifica urmatoarea campanie mult mai eficient.  

ARTICOLE RECENTE