Family Care, unul dintre cele mai dinamice branduri romanesti din piata de ingrijire personala din Romania, evidentiaza stadiul actual de evolutie printr-un proces complex de rebanding la nivelul arhitecturii de brand cat si lansarea noului website www.familycarebrand.ro, unde consumatorii vor putea gasi informatii despre companie si gamele de produse Family Care.
Rebrandingul include o noua identitate vizuala evidentiata prin rafinarea logoului si o modificare a ambalajelor. Noua identitate de brand a Family Care este construita in jurul atributelor brandului Family Care - Ocroteste. Iubeste. Ingrijeste. Definirea noii arhitecturi de brand a fost dezvoltata impreuna cu Bloom Communication si a fost precedata de un audit al portofoliului de produse existente si a celor de extindere a gamei. S-a constatat ca este necesara restructurarea produselor si reorganizarea in sub-branduri atat din punct de vedere functional cat si din punct de vedere al adresabilitatii produselor. Astfel, fiecare sub-gama poate genera mai usor relevanta, notorietate si diferentiere in piata si poate fi transformata in viitor intr-un centru de profit.
“Realizarea unei noi arhitecturi de brand a fost un proces necesar pentru Family Care pentru a pastra legatura pozitiva cu publicurile sale. Aceasta va contribui la indeplinirea obiectivelor de business, de intarire a brandului si de crestere a puterii acestuia in mediul concurential. ”, a explicat Ciprian Dron, CEO Unity Group.
Prezent pe rafturile din supermarketurile si hipermarketurile din Romania incepand cu anul 2010, Family Care este unul dintre brandurile care are cea mai complexa gama de produse din zona de ingrijire personala si de beauty. „Ne concentram atentia pe dezvoltarea continua, pe calitatea excelenta a produselor si mentinem un angajament puternic fata de clientii nostri prin introducerea constanta de noi produse pentru a ne asigura ca oferim cea mai completa linie de produse pentru ingrijire personala dedicata intregii familii.” au declarat reprezentatii companiei Just Master Activities, Ioana Nastase (Marketing Manager) si Gabi Argesan (General Manager).
Campania de comunicare, realizata de agentiile din cadrul Unity Group, se desfasoara la nivel national, pe canalele cu acces la publicul tinta, TV si online si va fi completata de o puternica componenta de PR (comunicate de presa, campanii cu implicarea bloggerilor, direct mailing) cu rol in promovarea si sutinerea campaniilor de comunicare pe canalele traditionale.