Pentru acest proiect, Bloom Communication, parte din Unity Group, a primit provocarea de a construi noua directie de design dedicata acestui sortiment, directie ce avea ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.
In noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului. Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale ce conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica personalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime. Maestrul berar, responsabil de reteta si de procesul de creare a berii, este ridicat la nivel de simbol, ca un tribut adus maestrilor berari care slujesc cu dedicare pasiunea bautorilor de bere.
Sursa articol: www.adplayers.ro/articol/Conturi-5/Noul-packaging-Skol-Nepasteurizat-a-fost-semnat-de-Bloom-Communication-Unity-Group-5525.html